TV spoty

Krátké video většinou 30s, které zajímavým nebo informativním způsobem propaguje produkt, službu, společnost, událost atd. V ideálním případě by mělo být vtipné, zapamatovatelné a nadčasové. Televizní spoty mohou také být pouze tzv. sponzorské odkazy, kde je v ČR limitován způsob prezentace. V tomto případě nesmí být spot vyroben jako některé klasické reklamy, které nějak přesvědčují ke koupi, vychvalují výrobek nebo srovnávají s jinými výrobky atd. Naopak musí vždy obsahovat hlavně informativní sdělení, že se jedná o sponzora pořadu, programu, vysílaní atd. Sponzorské odkazy jsou většinou limitovány maximální délkou 10s, ostatní formy TV reklam mohou mít 20, 30 ale i více vteřin. V mediálním prostoru to však pak hraje velkou roli při ceně za vysílání.

 

Při výrobě TV spotů většinou využíváme profesionální filmové techniky, včetně všech procesů před a post produkčních. Zde platí také naprosto odlišné licenční podmínky pro práci s herci, hudbou atd. Náklady na výrobu spotu se pohybují ve statisících až milionech korun, protože celý proces zahrnuje práci mnoha profesionálů, režiséra, lidí v zázemí, pronajímané techniky s rezervou na několik dní a právních ujednání. Vysoké náklady také tvoří zpracování nápadu, pokud má mít virální efekt.

 

Proč mít televizní spot nebo reklamu?

  • Když máte službu nebo výrobek, který je určen pro širokou veřejnost.
  • Když chcete dát světu vědět o nové službě a výrobku a TV je ideální komunikační kanál.
  • Když chcete rychle zvednout povědomí o Vaší firmě, službě, výrobku atd.
  • Nebo když chcete světu ukázat, že jste již dosáhli národní nebo nadnárodní velikosti a chcete budovat a podporovat svou značku.

 

Máte zájem o realizaci televizního spotu či reklamy?

Kontaktujte nás