Firemní promo

Firemní promo je komplexní video představující firmu, společnost nebo celý holding formou stylové prezentace. Video je většinou doprovázeno nenásilnou, ale pozitivní hudbou a rozhovory. V ideálním případě by mělo také zobrazovat čelní představitele společnosti a Ti by měli o firmě něco na kameru říkat, aby prolomili tzv. bariéru anonymity a ukázali lidi, kteří za firmou stojí. Firemní promo můžeme zachytit tradiční cestou tzv. solidní prezentace hlavních částí firmy, výrobní haly, technologie, činnosti atd, nebo čistě animovaným způsobem ve formě motion designu a grafiky nebo také vtipným hraným příběhem či kombinacemi. Zapojením profesionálních herců se příběh maximálně umocní a vznikají vtipné situace.

 

Firemní video je potřeba ladit podle potřeby zákazníka. Jeho délka se pohybuje většinou od 120 do 240 vteřin. K natáčení promo videí používáme kromě různých zařízení pro pohyb kamery, také aeriální záběry z dronů, jeřáby, koleje, cable cam systémy a speciální kamery do obtížného prostředí či kamery určené pro zpomalené záběry.

 

Proč mít firemní promo video?

  • Ideální forma se světu představit, ukázat co vlastně děláte, v čem podnikáte a jak.
  • Náklady na firemní promo platíte jednou, ale proti tiskovinám Vám může sloužit opakovaně mnoho let.
  • Zákazníci si mohou udělat skvělou představu o Vaší společnosti a zjistit jestli se jím jako dodavatel zamlouváte.
  • Slouží ideálně na výstavách a webových stránkách.
  • Silně podporuje korporátní vizi.

 

Máte zájem o propagační video své společnosti?

Kontaktujte nás